• 26-08-2009, 15:35:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Galatasaray'ın türklüğünü sorgulayan kendi türklüğünü sorgulasın önce! Galatasaray takımının kuruluş amaçlarından birisi de avrupa takımlarını yenerek ülkemizin adını duyurmaktır. Bunu uefa ve süper kupa ile yapmıştır! Türkiye'yi avrupaya tanıtan en büyük türk kulübü Galatasaraydır, dil uzatmadan önce haddinizi bilin
  • 26-08-2009, 15:45:54
    #11
    kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray'ın türklüğünü sorgulayan kendi türklüğünü sorgulasın önce! Galatasaray takımının kuruluş amaçlarından birisi de avrupa takımlarını yenerek ülkemizin adını duyurmaktır. Bunu uefa ve süper kupa ile yapmıştır! Türkiye'yi avrupaya tanıtan en büyük türk kulübü Galatasaraydır, dil uzatmadan önce haddinizi bilin
    Boşverin hocam Fenerbahçe'de ilklerin takımı
    Bu sene Diyarbakırspor'u ilk mağlup eden Fenerbahçe
    Ayrıca Türklükle yabancılıkla ne alakası var
    Tamam o zaman yabancı futbolcuda oynatmayalım...
  • 26-08-2009, 17:39:40
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray'ın türklüğünü sorgulayan kendi türklüğünü sorgulasın önce! Galatasaray takımının kuruluş amaçlarından birisi de avrupa takımlarını yenerek ülkemizin adını duyurmaktır. Bunu uefa ve süper kupa ile yapmıştır! Türkiye'yi avrupaya tanıtan en büyük türk kulübü Galatasaraydır, dil uzatmadan önce haddinizi bilin
    Konu Türk'lük üzerine gidecekse en büyüğü beşiktaştır ki herkesin bildiği gibi takım çıkaracak kadar dahi oyuncusu olamadıgı zamanlar olmuştur, harpten sonra renkleri siyaha çevirilmiştir, armasında tek Türk Bayrağı olan kulüpde beşiktaştır..Konuyu Türklükten uzatmayalım , ayrıca bir çok tuhaf hususda bu galatasaray olsun febe olsun nedense avrupada oynadıklarında "aman türk takımı , ülkemizi temsil ediyor, aman destekleyelim," falan gibi sözler havalarda uçuşurken şampiyona bittiğinde nedense o Türk takımı birden özüne dönüyor ve gs bunu yaptı işte febe bunu yaptı siz ne yaptınız muhabbeti başlıyor..E hani Türk takımı olarak yarışıyordnuz?.. Ve kendi fikrimce gsnin mor formasının pek bir anlamı çıkmasa gerek , alternatif forma , tıpkı beişktaşın önceki senelerde kırımızı febenin beyaz formalarının oldugu gibi düşünülebilir.. selametle
  • 26-08-2009, 17:49:33
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uguR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Türk'lük üzerine gidecekse en büyüğü beşiktaştır ki herkesin bildiği gibi takım çıkaracak kadar dahi oyuncusu olamadıgı zamanlar olmuştur, harpten sonra renkleri siyaha çevirilmiştir, armasında tek Türk Bayrağı olan kulüpde beşiktaştır..Konuyu Türklükten uzatmayalım , ayrıca bir çok tuhaf hususda bu galatasaray olsun febe olsun nedense avrupada oynadıklarında "aman türk takımı , ülkemizi temsil ediyor, aman destekleyelim," falan gibi sözler havalarda uçuşurken şampiyona bittiğinde nedense o Türk takımı birden özüne dönüyor ve gs bunu yaptı işte febe bunu yaptı siz ne yaptınız muhabbeti başlıyor..E hani Türk takımı olarak yarışıyordnuz?.. Ve kendi fikrimce gsnin mor formasının pek bir anlamı çıkmasa gerek , alternatif forma , tıpkı beişktaşın önceki senelerde kırımızı febenin beyaz formalarının oldugu gibi düşünülebilir.. selametle
    arkadaşlar konu türklüğe dayatma gibi bir olaya hiç girmeyelim ki konu amacından sapmasın.birçok şey kurulurken çok büyük amaçlarla büyük hizmetlere kurulmuştur ama önemli olan şuandır galatasaray üniversitesinde fransızca muamelesi gibi yada galtasaray üniversitesinde milliyetçi olup yaftalanmak gibi bu sadece bi örnektir her klüp için geçerlidir... amacım galatasaray klübüne çamu atmak kesinlikle e kesinlikle değildir.yanlış anlaşılmış olabilirim..
  • 26-08-2009, 21:07:57
    #14
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Marine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mor rengi Galat ların rengiydi.. Turkuaz renginin Türk Milletinin geçmisteki rengi oldugu gibi.. Galatların kurdugu saraylara hitaben kurulmus Galatasaray için aslında Mor rengi çok seyi ifade ediyor.. Mor ayrıca cesaret ve asilliğin rengi. Bu sebeple bu sene mor seçildi. 2288 in açılımı da bu. Galat lar 2288 sene önce bu topraklara geldi ve bu efsane tarihin ilk adımı oldu...

    Tartışma olsun diye açmadım, sadece bilin ve ona göre dalga geçin.
    Mor renk o zamanlarda elde edilmesi en zor renkti, bu yüzden kraliyet , vs asalet geçen her yerde mor renk bulunurdu az bulunduğu için mor rengi görende gelenin asil biri olduğunu anlardı.
  • 26-08-2009, 21:11:21
    #15
    konu Türklüğe gidecekse Trabzonspor tek geçer hepsini.

    6 şampiyonluk kadronun hepsi Türk teknik direktörlerde Türk .

    böyle saçma savunma yapılmaz ya. Fenerbahçe ve ya Cimbom ve ya Bjk uefa alsa ben gururlanırım. Sadece Trabzonla yaptıkları maçta rakibimdir benim onlar. Holigan olacaksanız ingiltere sizler için uygundur.
  • 26-08-2009, 21:31:12
    #16
    Aşık olduğumuz formalar değil, formaların üzerindeki armadır. Takımın asıl rengi her zaman sarı-kırmızıdır. Fakat mor forma da çok güzel bence.
    Diğer muhabbete gelince, Galatasaray daima Avrupa'da canıyla başıyla mücadele etmiştir. Avrupada en çok saygı duyulan Türk takımı Galatasaray'dır. Türk'ün azmini tüm dünyaya göstermiş takım Galatasaraydır. A milli takıma her yıl ortalama 5 oyuncu yollayan da Galatasaray'dır. Galatasaray'ın Türklüğünü sorgulamak sizin ne haddinize?
    Konuyu saçma sapan yerlere getirmeyin. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzon her ne olursa olsun Avrupa'da bir bütünüz. Galatasaray 2000 yılında UEFA Kupası'nı alınca sadece Galatasaraylı taraftarlar değil, bütün Türkiye sokaklara döküldü. Hazırlayın kendinizi, kısmetse aslanım Mayıs ayında yine sokaklara dökecek hepimizi!
  • 27-08-2009, 02:06:59
    #17
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık olduğumuz formalar değil, formaların üzerindeki armadır. Takımın asıl rengi her zaman sarı-kırmızıdır. Fakat mor forma da çok güzel bence.
    Diğer muhabbete gelince, Galatasaray daima Avrupa'da canıyla başıyla mücadele etmiştir. Avrupada en çok saygı duyulan Türk takımı Galatasaray'dır. Türk'ün azmini tüm dünyaya göstermiş takım Galatasaraydır. A milli takıma her yıl ortalama 5 oyuncu yollayan da Galatasaray'dır. Galatasaray'ın Türklüğünü sorgulamak sizin ne haddinize?
    Konuyu saçma sapan yerlere getirmeyin. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzon her ne olursa olsun Avrupa'da bir bütünüz. Galatasaray 2000 yılında UEFA Kupası'nı alınca sadece Galatasaraylı taraftarlar değil, bütün Türkiye sokaklara döküldü. Hazırlayın kendinizi, kısmetse aslanım Mayıs ayında yine sokaklara dökecek hepimizi!
    madem avrupada bütünüz avrupa başarılarınla övünüp durmayın, herkes destekledi türk takımı diye, gs yaptı fb yaptı diye avrupa başarılarını kendinize çekmeyin
  • 27-08-2009, 17:22:40
    #18
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşık olduğumuz formalar değil, formaların üzerindeki armadır. Takımın asıl rengi her zaman sarı-kırmızıdır. Fakat mor forma da çok güzel bence.
    Diğer muhabbete gelince, Galatasaray daima Avrupa'da canıyla başıyla mücadele etmiştir. Avrupada en çok saygı duyulan Türk takımı Galatasaray'dır. Türk'ün azmini tüm dünyaya göstermiş takım Galatasaraydır. A milli takıma her yıl ortalama 5 oyuncu yollayan da Galatasaray'dır. Galatasaray'ın Türklüğünü sorgulamak sizin ne haddinize?
    Konuyu saçma sapan yerlere getirmeyin. Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş, Trabzon her ne olursa olsun Avrupa'da bir bütünüz. Galatasaray 2000 yılında UEFA Kupası'nı alınca sadece Galatasaraylı taraftarlar değil, bütün Türkiye sokaklara döküldü. Hazırlayın kendinizi, kısmetse aslanım Mayıs ayında yine sokaklara dökecek hepimizi!
    çok doğru söylemişsin burada.bakın kimsenin türklüğünü sorgulasdığı yok pkklılarda fransaya kaçarkan kürt direnişçi olarak kaçöıp orda suç işlediklerinde biz türküz demektedirler...anlatmaya çalıştığımı kimse anlamıyormu yada anlamakmı istemiyor????