Konu Türk'lük üzerine gidecekse en büyüğü beşiktaştır ki herkesin bildiği gibi takım çıkaracak kadar dahi oyuncusu olamadıgı zamanlar olmuştur, harpten sonra renkleri siyaha çevirilmiştir, armasında tek Türk Bayrağı olan kulüpde beşiktaştır..Konuyu Türklükten uzatmayalım , ayrıca bir çok tuhaf hususda bu galatasaray olsun febe olsun nedense avrupada oynadıklarında "aman türk takımı , ülkemizi temsil ediyor, aman destekleyelim," falan gibi sözler havalarda uçuşurken şampiyona bittiğinde nedense o Türk takımı birden özüne dönüyor ve gs bunu yaptı işte febe bunu yaptı siz ne yaptınız muhabbeti başlıyor..E hani Türk takımı olarak yarışıyordnuz?.. Ve kendi fikrimce gsnin mor formasının pek bir anlamı çıkmasa gerek , alternatif forma , tıpkı beişktaşın önceki senelerde kırımızı febenin beyaz formalarının oldugu gibi düşünülebilir.. selametle
arkadaşlar konu türklüğe dayatma gibi bir olaya hiç girmeyelim ki konu amacından sapmasın.birçok şey kurulurken çok büyük amaçlarla büyük hizmetlere kurulmuştur ama önemli olan şuandır galatasaray üniversitesinde fransızca muamelesi gibi yada galtasaray üniversitesinde milliyetçi olup yaftalanmak gibi bu sadece bi örnektir her klüp için geçerlidir... amacım galatasaray klübüne çamu atmak
kesinlikle e kesinlikle değildir.yanlış anlaşılmış olabilirim..