kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray'ın türklüğünü sorgulayan kendi türklüğünü sorgulasın önce! Galatasaray takımının kuruluş amaçlarından birisi de avrupa takımlarını yenerek ülkemizin adını duyurmaktır. Bunu uefa ve süper kupa ile yapmıştır! Türkiye'yi avrupaya tanıtan en büyük türk kulübü Galatasaraydır, dil uzatmadan önce haddinizi bilin
Konu Türk'lük üzerine gidecekse en büyüğü beşiktaştır ki herkesin bildiği gibi takım çıkaracak kadar dahi oyuncusu olamadıgı zamanlar olmuştur, harpten sonra renkleri siyaha çevirilmiştir, armasında tek Türk Bayrağı olan kulüpde beşiktaştır..Konuyu Türklükten uzatmayalım , ayrıca bir çok tuhaf hususda bu galatasaray olsun febe olsun nedense avrupada oynadıklarında "aman türk takımı , ülkemizi temsil ediyor, aman destekleyelim," falan gibi sözler havalarda uçuşurken şampiyona bittiğinde nedense o Türk takımı birden özüne dönüyor ve gs bunu yaptı işte febe bunu yaptı siz ne yaptınız muhabbeti başlıyor..E hani Türk takımı olarak yarışıyordnuz?.. Ve kendi fikrimce gsnin mor formasının pek bir anlamı çıkmasa gerek , alternatif forma , tıpkı beişktaşın önceki senelerde kırımızı febenin beyaz formalarının oldugu gibi düşünülebilir.. selametle