ama bunca yıl sarı kırmızı forma giyip bu yıl değiştirmelerini anlamıyorum..bu yılın özelliği varmı ?
Yaşına bakarak yorum yapmak istemiyorum ama formada bi değişiklik yok renklerimiz sarı kırmızı sadece bazı maçlara mor forma ile çıkıyoruz . Sen sanırım daha olayı anlamadın .