Bence o türk bu türk muhhabetine hiç girmeye gerek yoktu konu kitlenebilir konuma gelebilir.galatalar nekadar türk olursa olsun galatasary bugün fransızların elindedir ve bizzat izlediğim trt belgeseline türk antrenör fransızca konuşmaktadır....bizzat kınıyorum galatasarayı