• 08-04-2025, 17:05:56
    #10
    Kişiden kişiye değişen bir durum hocam bu bende çok uğraştım en son Bioxcin Forte ve Quantum dökülmeyi durdurdu. Yaşım 36 askerlik sürecimde aşırı bir dökülme başladı (25yaşlarında) sizin gibi kullanmadığım şey kalmadı en son Bioxcin işe yaradı çevremde herkes para tuzağı işe yaramıyor diyor ama Baba tarafın full kel anne tarafı full kel kuzenler hepsi kelleşiyor yaş olarak benden ufakları bile ama Maşallah bende baya saç var dökülmede tamamen kesildi.
  • 08-04-2025, 17:20:33
    #11
    volkanwp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar herkese iyi forumlar.

    Benim tepede genetikten gelme bir saç dökülmesi ve kellik sorunum var. Bunun için birsürü markanın en pahalısından en ucuzuna kadar sarımsağından badem yağıya kadar herşeyi denedim fayda etmedi. Yanlışlıkla bir çözüm bulduğumu sanıyorum. 9 aylık bebeğim için marketten aldığım dalin şampuan oğlumda alerji yapınca zamlanmadan aldığım 20 şişeyi ben kullanayım dedim. yaklaşık 8 aydır kullandığım dalin şampuanla saçlarımın dökülmesi 10/1 azaldığını fark ettim. belki sizinde işinize yarayabilir.

    İyi forumlar
    Saç ektirmiştim. 3 sene önce o gun bu gün dalin şampuanı kullanıyorum faydalı
  • 08-04-2025, 17:21:57
    #12
    Genetik başka çaresi yok , minoxil var onaylı ilaç ama kalbe zararları var iyi araştır
  • 08-04-2025, 17:41:47
    #13
    https://sacforum.com/

    Bu site de işinize yarar arkadaşlar.
  • 08-04-2025, 21:04:18
    #14
    Minoxil falan kullanmayın.
    Bırakınca tekrar dökülüyor ve hipertansiyona neden oluyor şu iğneli zımbırtı ile kullanınca.
    Ekm işi de bana göre büyük bir balon.
    Etrafımda yaptıran ne kadar kişi varsa hepsinin ekim olduğu belli ve bir süre sonra yine dökülüyor.
    O kadar para verip o zahmete girmeye değmez.
  • 08-04-2025, 23:11:44
    #15
    Bende de var biraz dökülme sağ tarafta.
    Ben ilerde protez kullanmayı düşünüyorum.
    Saç eksende ilerde tekrar dokulebiliyor.
    Protez güzel gözüküyor. Benim merak ettiğim her banyo yapıldığında çıkarılması gerekiyor mu? Gerekmiyorsa kafanın sürekli kapalı kalması cilt sorunlarına yol açabilir mi?
    Forumda @Yeniceri; yaptırmışti. Beğenmiştim onun protezini.
  • 09-04-2025, 08:54:45
    #17
    Babanda, amcanda,dayında, saç yok ise ne yaparsan yap dökülmeyi durduramazsın
    Ektirip kendine eziyet etme boşuna açık bölge büyük ise eğer
    Tek çare protez üşenmem 15 günde bir bakım yaparım veya param çok yaptırırım diyorsan tertemiz
  • 09-04-2025, 08:59:02
    #18
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de var biraz dökülme sağ tarafta.
    Ben ilerde protez kullanmayı düşünüyorum.
    Saç eksende ilerde tekrar dokulebiliyor.
    Protez güzel gözüküyor. Benim merak ettiğim her banyo yapıldığında çıkarılması gerekiyor mu? Gerekmiyorsa kafanın sürekli kapalı kalması cilt sorunlarına yol açabilir mi?
    Forumda @Yeniceri; yaptırmışti. Beğenmiştim onun protezini.
    Yıllardır kullanıyorum 15 günde bir çıkarıp bantlarını değiştiriyorsun temizliyorsun 3-4 ayda bır rengi açılır boyatman gerekir.

    https://www.instagram.com/4k6un/

    Bende belli oluyor mu merak ettim dışardan bakıldıgında