21 yaşındayım ve saçım çok dökülmeye başladı ve seyrekleşti, deyeceğim hocam başka önerileriniz varsa alabilirim teşekkürler
Yanlışlıkla kendime çözüm buldum. Umarım size de yarar.
benim önerim Uraw B5 Forte Şampuan 400 ml kullanabilirsin
priorin, xpecia veya androvim %5 kullanılabilir
Hairforte de olabilir
ben Uraw B5 Forte Şampuan 400 ml kullandım dökülme durdu bir müddet sonra zaten fark ediyor insan
Kırmızı ambalajı vardı kullandım onu da aksine bende dökülme fazlalaştı.
Biberiye yağı da öneriliyor.
kaynatıp blendırdan geçirdim, sonra kaynamış suyundan az bişey alarak saçı maskeledim. Dökülmeye çözüm olmadı ama ferahlatıyordu
kankito o iş öyle değil ben sana anlatayım;
saç dökülmesi genetik ve çevresel etkilerle alakaladır.. her hastalığın Benzini olan Stres ise başlıca düşmandır.
dönemsel stres inişleri , sağlıklı beslenme gibi ana etkenler var..
daline gelince

sen market şampuanalrı kullanıyordun kimyasal dolu içi ama dalin bebekler için daha sade yapısı var.. yani sen kapitalistlerden akıllı değilsin
abin bu işlerin alayını araştırdı paramızı bu çakallara kaptirdik yıllarca... çözüm; stres yok, sağlıklı beslen ve zamanı gelince ekime git..
en önemlisi de kendinle barışık ol
iyi forumlar.
kendimle barışığım o konuda sıkıntı yok kankito
hastanelerde prp ve mezoterapi uyguluyorlar ben bir ara yaptırıyordum faydası oluyor gözle görülür seviyede ama her ay düzenli işkence yaptırmak gibi olduğundan saldım bir süre sonra
hastane olayına gireceğime hepsi dökülsün
etkili çözüm> 1- stresten uzak dur
2- dokulmeyecegine kendini inandir
3- sarimsakli yogurt + yumurta karistirip sacina sur gece sur sabahina dus al 1 haftada bir yap
4- Allaha dua et
stresten uzak olma gibi bir şansımız malesef yok
Faydası kabul gören minoxil forte var. Kullananların çoğu memnun ama kullanmayı bırakınca tekrar dökülüyor yazmışlar.
bunu kullanmadım ama bırakınca dökülüyorsa gerek yok gibi