Merhaba arkadaşlar herkese iyi forumlar.
Benim tepede genetikten gelme bir saç dökülmesi ve kellik sorunum var. Bunun için birsürü markanın en pahalısından en ucuzuna kadar sarımsağından badem yağıya kadar herşeyi denedim fayda etmedi. Yanlışlıkla bir çözüm bulduğumu sanıyorum. 9 aylık bebeğim için marketten aldığım dalin şampuan oğlumda alerji yapınca zamlanmadan aldığım 20 şişeyi ben kullanayım dedim. yaklaşık 8 aydır kullandığım dalin şampuanla saçlarımın dökülmesi 10/1 azaldığını fark ettim. belki sizinde işinize yarayabilir.
İyi forumlar
hastanelerde prp ve mezoterapi uyguluyorlar ben bir ara yaptırıyordum faydası oluyor gözle görülür seviyede ama her ay düzenli işkence yaptırmak gibi olduğundan saldım bir süre sonra