Bende de var biraz dökülme sağ tarafta.
Ben ilerde protez kullanmayı düşünüyorum.
Saç eksende ilerde tekrar dokulebiliyor.
Protez güzel gözüküyor. Benim merak ettiğim her banyo yapıldığında çıkarılması gerekiyor mu? Gerekmiyorsa kafanın sürekli kapalı kalması cilt sorunlarına yol açabilir mi?
Forumda
@Yeniceri; yaptırmışti. Beğenmiştim onun protezini.
Yıllardır kullanıyorum 15 günde bir çıkarıp bantlarını değiştiriyorsun temizliyorsun 3-4 ayda bır rengi açılır boyatman gerekir.
https://www.instagram.com/4k6un/
Bende belli oluyor mu merak ettim dışardan bakıldıgında