Minoxil falan kullanmayın.
Bırakınca tekrar dökülüyor ve hipertansiyona neden oluyor şu iğneli zımbırtı ile kullanınca.
Ekm işi de bana göre büyük bir balon.
Etrafımda yaptıran ne kadar kişi varsa hepsinin ekim olduğu belli ve bir süre sonra yine dökülüyor.
O kadar para verip o zahmete girmeye değmez.