Bende de var biraz dökülme sağ tarafta.
Ben ilerde protez kullanmayı düşünüyorum.
Saç eksende ilerde tekrar dokulebiliyor.
Protez güzel gözüküyor. Benim merak ettiğim her banyo yapıldığında çıkarılması gerekiyor mu? Gerekmiyorsa kafanın sürekli kapalı kalması cilt sorunlarına yol açabilir mi?
Forumda @Yeniceri; yaptırmışti. Beğenmiştim onun protezini.