• 23-03-2025, 23:26:42
    #1
    Hocalarım merhaba konuda hemen herkesin yaşadığı bir soruna çözüm var belki de önceden konuşulmuştur bilmiyorum görmedim
    Mesela forum da ticaret puanı az olan kisiler yüksek olan kişilere birşey sattığı zaman doğal olarak yüksek tradeli abimiz önce ürünü istiyor e insanlık hali diğer kardeşimiz de ticaretin adabıdır önce ücreti istiyor ama belki de ikisininde kötü bir amacı yok sadece yaşadığımız olaylardan ötürü küçük bir güvensizlik böyle durumlarda moderatörlerimizin işi başından aşkın bide bunla uğrasabileceklerini zannetmiyorum da mesela +100 ticaret puanı olan abiler havuz görevi görebilir para ilk önce ona gönderilir sonra ürünün satışı yapılır alan kisi de bir problem olmadığını söyledikten sonra havuz görevi gören abimiz ücreti satıcıya aktarır bu islemden de dönen ticarete göre küçük bir yüzdelik alarak onlarda hakkını alır böylece herkesin gönlü rahat olur
  • 23-03-2025, 23:28:18
    #2
    bunun yerine bir konu açıp direk +100 ticaret puanı bulunan kişilere satabilir ticaret puanı için bir konu açıldığında en az 10 15 kişi yazıyor zaten
  • 23-03-2025, 23:30:36
    #3
    bence de hocam esc sistemi gerek gibi
  • 23-03-2025, 23:30:46
    #4
    FronzShop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun yerine bir konu açıp direk +100 ticaret puanı bulunan kişilere satabilir ticaret puanı için bir konu açıldığında en az 10 15 kişi yazıyor zaten
    Hocam satıcının ticaret puanı 5 olursa her +100 ticaret puanı olan müşteri guvenebilir mi peki ona ben bunu kastediyorum güvensizlik yaratan kişi ticaret puanı az olan kişi zaten ama kötü niyeti yok o yüzden araya bir aracı girer
  • 23-03-2025, 23:30:57
    #5
    Şikayet konularını incelerseniz böyle bir durumun olmayacağını görebilirsiniz hocam. Bazen hizmet veren kişi istenilen hizmeti sağlasa bile alıcıyı memnun edemiyor. Bazen de hizmet isteyen kişi istediği taleplerde hizmeti alamıyor. Bu durumda ikisi de kendince haklı oluyor. Sizin dediğiniz işlemi yapacak kişinin birde bu konuya el atması lazım. Kimin haklı olduğuna karar verecek ve ona göre parayı sahibine teslim edecek.
  • 23-03-2025, 23:32:04
    #6
    Merhaba,

    Bu durum daha önce çok kez tartışıldı.

    R10.NET yönetimi hiçbir şekilde aracılık faaliyeti yürütmemektedir.

    Aracılık faaliyeti, kağıt üzerindeki kadar basit bir işlem değil. Birçok hukuki durumu ve sorumluluğu beraberinde getiriyor. Platforma yeni gelecek bir özellik olarak düşünmemek lazım. Tamamen farklı ve yeni bir proje fikridir.
  • 23-03-2025, 23:32:17
    #7
    Nickariyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet konularını incelerseniz böyle bir durumun olmayacağını görebilirsiniz hocam. Bazen hizmet veren kişi istenilen hizmeti sağlasa bile alıcıyı memnun edemiyor. Bazen de hizmet isteyen kişi istediği taleplerde hizmeti alamıyor. Bu durumda ikisi de kendince haklı oluyor. Sizin dediğiniz işlemi yapacak kişinin birde bu konuya el atması lazım. Kimin haklı olduğuna karar verecek ve ona göre parayı sahibine teslim edecek.
    Doğrudur hocam az önce aklıma geldi bukadar detaylı düşünmemiştim ama belki buna da bir çözüm bulunur ha
  • 23-03-2025, 23:35:14
    #8
    Gel sana bir şey satayım ben sana ticaret puanı veririm sen bana vermesen de olur
  • 23-03-2025, 23:39:56
    #9
    Valla yapacak olan 200 ticari puanda da yapıyor. O artık şerefine kalmış insanların.