Merhaba,

Bu durum daha önce çok kez tartışıldı.

R10.NET yönetimi hiçbir şekilde aracılık faaliyeti yürütmemektedir.

Aracılık faaliyeti, kağıt üzerindeki kadar basit bir işlem değil. Birçok hukuki durumu ve sorumluluğu beraberinde getiriyor. Platforma yeni gelecek bir özellik olarak düşünmemek lazım. Tamamen farklı ve yeni bir proje fikridir.