• 23-03-2025, 23:41:31
    #10
    100 puanı olanın aklına karpuz kabuğu sokmayalım şimdi 😀
  • 23-03-2025, 23:45:51
    #11
    Bence bu sürdürülebilir bir sistem olmaz :/ Ayrıca 100+ olması bir insanın çok güvenilir olacağı anlamına maalesef gelmiyor. Maalesef günümüzde güvenmekte, güven kazanmakta çok zor.
  • 23-03-2025, 23:46:22
    #12
    Aklı selim hiç kimse aracılık işine girmez.
    Giren, olası sonuçları kestiremediğindendir.

    Mesele vergisel tarafı değil.
    Mesele, dolandırıcılık eyleminde bulunan kişilerden gelen paraların beraberinde getirecekleri yasal sorunlardır.
    Olmaz demeyin, çok var, ve savcılık transferlere dair zincir araştırması yaparak üçüncü, dördüncü hesap sahiplerini de ifadeye alıyor.
    Yasal düzenlemelere uygun meblağda ve usulde Nakit veya POS üzerinden ticaret yapmak en sağlıklıdır.
  • 24-03-2025, 00:45:49
    #13
    Sonra kara para aklama olayından dava yesin aracılık yapan kişi. Kötü niyetle kullanan çok kişi olur