Hocalarım merhaba konuda hemen herkesin yaşadığı bir soruna çözüm var belki de önceden konuşulmuştur bilmiyorum görmedim
Mesela forum da ticaret puanı az olan kisiler yüksek olan kişilere birşey sattığı zaman doğal olarak yüksek tradeli abimiz önce ürünü istiyor e insanlık hali diğer kardeşimiz de ticaretin adabıdır önce ücreti istiyor ama belki de ikisininde kötü bir amacı yok sadece yaşadığımız olaylardan ötürü küçük bir güvensizlik böyle durumlarda moderatörlerimizin işi başından aşkın bide bunla uğrasabileceklerini zannetmiyorum da mesela +100 ticaret puanı olan abiler havuz görevi görebilir para ilk önce ona gönderilir sonra ürünün satışı yapılır alan kisi de bir problem olmadığını söyledikten sonra havuz görevi gören abimiz ücreti satıcıya aktarır bu islemden de dönen ticarete göre küçük bir yüzdelik alarak onlarda hakkını alır böylece herkesin gönlü rahat olur