Nickariyor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet konularını incelerseniz böyle bir durumun olmayacağını görebilirsiniz hocam. Bazen hizmet veren kişi istenilen hizmeti sağlasa bile alıcıyı memnun edemiyor. Bazen de hizmet isteyen kişi istediği taleplerde hizmeti alamıyor. Bu durumda ikisi de kendince haklı oluyor. Sizin dediğiniz işlemi yapacak kişinin birde bu konuya el atması lazım. Kimin haklı olduğuna karar verecek ve ona göre parayı sahibine teslim edecek.
Doğrudur hocam az önce aklıma geldi bukadar detaylı düşünmemiştim ama belki buna da bir çözüm bulunur ha