• 15-03-2025, 13:00:15
    #1
    Ciddi anlamda kafayı yemek üzereyim manava gidiyorum salatalık 100 tl yumuşacık
    getirden yada marketten sipariş veriyorum ürünlerin hepsi çürük geldi
    pazara gitsen aldığını vermiyorlar
    98 tl 1 kilo biber yarısı çürük 95 tl 1 kilo soğan aldım tamamı çürük geldi bu nedir artık ya
  • 15-03-2025, 13:02:15
    #2
    Çalıyorlar ama yapıyorlar da
    Şeklinde başladı
    Herkes çalmaya ayak uydurdu
  • 15-03-2025, 13:05:26
    #3
    çok şey yazılır da boşver
  • 15-03-2025, 13:29:22
    #4
    Kimsenin konuşmaya hakkı yok.
    Hoca osururken cemaatin sıçması normal
  • 15-03-2025, 13:40:57
    #5
    en son 1 tane muzu 26 tl ye almıştım, sonra fark ettim fiyatını bir baktım şöyle vay anasını la.. demiştim xas

    Koskocam Dünyada herkes ileri doğru giderek refahını artırırken böyle sebze meyve ,yemek vs artık sorun olmaktan çokdan çıkmışken biz geri gitmeyi başarabilen nadir milletlerdeniz xsa
    ve bu ülkede doğma başarısı da hepimizin şansı
  • 15-03-2025, 13:41:14
    #6
    Fakir yemeği patlıcan kg fiyatı 200 TL dayandı . Patlıcanlı yemek yapacağına kuzu pirzola ye daha uyguna geliyor
  • 15-03-2025, 13:42:23
    #7
    💚 R10.NET 💚
    Ben dış güçlerden olduğunu düşünüyorum.
  • 15-03-2025, 16:31:46
    #8
    Fiyatlar aşırı pahalı ve pahalı olduğu kadar da kalitesiz. Bugün 500 tl ile mahalle pazarına gittim 2-3 ufak poşetle ihtiyaçların yarısını alamadan da geri geldim. Aldığım da meyve- sebze yani. Böylesine dört mevsimin bir arada yaşanabildiği güzelim bir tarım ülkesinde bunları hakkedecek ne yaptık bilmiyorum. Çok şey yazılır da duyan olmadıktan sonra boş.. Allah yardımcımız olsun ne diyelim..
  • 15-03-2025, 16:33:11
    #9
    Halen ülke çok iyi diyen bir kesim var