Ciddi anlamda kafayı yemek üzereyim manava gidiyorum salatalık 100 tl yumuşacık
getirden yada marketten sipariş veriyorum ürünlerin hepsi çürük geldi
pazara gitsen aldığını vermiyorlar
98 tl 1 kilo biber yarısı çürük 95 tl 1 kilo soğan aldım tamamı çürük geldi bu nedir artık ya
Sebze meyve yemek yok artık !
17
●696
- 15-03-2025, 13:29:22Kimsenin konuşmaya hakkı yok.
Hoca osururken cemaatin sıçması normal
- 15-03-2025, 13:40:57en son 1 tane muzu 26 tl ye almıştım, sonra fark ettim fiyatını bir baktım şöyle vay anasını la.. demiştim xas
Koskocam Dünyada herkes ileri doğru giderek refahını artırırken böyle sebze meyve ,yemek vs artık sorun olmaktan çokdan çıkmışken biz geri gitmeyi başarabilen nadir milletlerdeniz xsa
ve bu ülkede doğma başarısı da hepimizin şansı
- 15-03-2025, 16:31:46Fiyatlar aşırı pahalı ve pahalı olduğu kadar da kalitesiz. Bugün 500 tl ile mahalle pazarına gittim 2-3 ufak poşetle ihtiyaçların yarısını alamadan da geri geldim. Aldığım da meyve- sebze yani. Böylesine dört mevsimin bir arada yaşanabildiği güzelim bir tarım ülkesinde bunları hakkedecek ne yaptık bilmiyorum. Çok şey yazılır da duyan olmadıktan sonra boş.. Allah yardımcımız olsun ne diyelim..
