• 15-03-2025, 17:48:44
    #10
    salamura asma yapraginin kilosu 200₺ ye aldim bugun. Aldiktan sonra dolandirilmis gibi hissetmeye basladim.
  • 15-03-2025, 17:55:22
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Daha 20 dakika önce semt pazarından çıktım 3 poşet dolmadı 850 TL gitti. Aldıklarım inanın 500 Gram. Söylenecek çok söz varda işte susmayı tercih ediyoruz.
    Adamlar onuda geçtim emekliye 3000 TL yerine 4000 TL yaptıkları için halen aptalca sevinen insanlar var. Ülkenin sonu hiç iyi değil bakalım daha nereye kadar gidecek.
  • 16-03-2025, 03:52:35
    #13
    Fakir Çalmasını Bilmediği için Fakirdir.
    Ord.Prof.Ekonomist.
  • 16-03-2025, 04:03:26
    #14
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddi anlamda kafayı yemek üzereyim manava gidiyorum salatalık 100 tl yumuşacık
    getirden yada marketten sipariş veriyorum ürünlerin hepsi çürük geldi
    pazara gitsen aldığını vermiyorlar
    98 tl 1 kilo biber yarısı çürük 95 tl 1 kilo soğan aldım tamamı çürük geldi bu nedir artık ya
    Ben bugün aldım.
    Domates 50 TL
    Salatalık 70 TL
    Patates 20 TL
    Soğan 30 tl
  • 16-03-2025, 10:42:12
    #15
    size bize kötü, bizim ülkemizde zengin çok. bizlerin çektiginin kimsenin gözünde önemi yok. önemli olan zenginimizin ne çektiği.
  • 17-03-2025, 02:11:23
    #16
    Siyasetten bağımsız bir yorum yapayım. Yemeyin hocam. Herşeyi zamanında tüketmek güzel. Domates salatalık biber patlıcan yaz sebzesi. Sağlıklı değil tüketmek. Bazen mecburiyetten alınır o ayrı.
  • 17-03-2025, 02:23:54
    #17
    Ülke olarak etik ve ahlak değerlerini maalesef kaybetmiş durumdayız, tarladan 3 liraya alınan mal bizim soframıza 50 liraya geliyor.
  • 17-03-2025, 03:33:45
    #18
    . Nereden alışveriş yapıyorsun bilmiyorum ama bu gidişle ya kendi bahçeni kuracan ya da mucize bekleyeceksin