Konu
Sebze meyve yemek yok artık !
16-03-2025, 10:42:12
#15
Lareda
size bize kötü, bizim ülkemizde zengin çok. bizlerin çektiginin kimsenin gözünde önemi yok. önemli olan zenginimizin ne çektiği.