Fiyatlar aşırı pahalı ve pahalı olduğu kadar da kalitesiz. Bugün 500 tl ile mahalle pazarına gittim 2-3 ufak poşetle ihtiyaçların yarısını alamadan da geri geldim. Aldığım da meyve- sebze yani. Böylesine dört mevsimin bir arada yaşanabildiği güzelim bir tarım ülkesinde bunları hakkedecek ne yaptık bilmiyorum. Çok şey yazılır da duyan olmadıktan sonra boş.. Allah yardımcımız olsun ne diyelim..