en son 1 tane muzu 26 tl ye almıştım, sonra fark ettim fiyatını bir baktım şöyle vay anasını la.. demiştim xas
Koskocam Dünyada herkes ileri doğru giderek refahını artırırken böyle sebze meyve ,yemek vs artık sorun olmaktan çokdan çıkmışken biz geri gitmeyi başarabilen nadir milletlerdeniz xsa
ve bu ülkede doğma başarısı da hepimizin şansı