Ciddi anlamda kafayı yemek üzereyim manava gidiyorum salatalık 100 tl yumuşacık
getirden yada marketten sipariş veriyorum ürünlerin hepsi çürük geldi
pazara gitsen aldığını vermiyorlar
98 tl 1 kilo biber yarısı çürük 95 tl 1 kilo soğan aldım tamamı çürük geldi bu nedir artık ya