Allah aşkına asgari ücretli nasıl geçiniyor?
24
●1.604
- 13-03-2025, 02:46:55Bazı tarafları korumak için söylemiyorum da emekli, 2 kişi evi kira değil ama geçinen akrabam var üstüne bi de nasıl oluyorsa 1K ayda kenara para atıyorlarAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah daha çok versin, zorda olanlara yardım etsin.
- 13-03-2025, 03:03:09En çok sıkıntı çeken asgari ücretli + emekli diyorlar. Ama aynı kesim sayesinde iktidar değişmedi. Celladına aşık olmak tam olarak bu. Ha akıllandılar mı? Zannetmiyorum. Yapılan anketler ortada. Bu halde bile halen iktidar %30 bandında. Kısacası seçim olsun yine çoğunluğun verdiği oy değişmez. O yüzden ben asgari ücretliye de, emekliye de üzülmüyorum. Hak ettiklerini yaşıyorlar. Onlar sayesinde bizde etkileniyoruz.
- 13-03-2025, 11:26:54ülke bu hale gelirken ikaz edenlere ; '' neğğ diyon la sen teröröstğğğ '' diyorlardı...
Şimdi toplumun neredeyse tamamı ağlıyor... işin trajedisi kurunun yanında yaşta yanıyor. - 13-03-2025, 20:19:21Allah garibanın yardımcısı olsun. Cidden bu şartlarda geçinmek imkansız gibi bişey. 3 çocuklu bir ailenin asgari ücret ile geçinmesi mümkün değil.erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Büyü falan yapıyorlar herhalde bunlara
Allah daha çok versin, zorda olanlara yardım etsin.