Arkadaşlar Samsuna ev bakmaya geldim. Asla durulmayacak evler 10-11 bin civarlarında. Ortalama ise 15-17-20 bin nerdeyse. Aşağısı ya şehire uzak ya durulmayacak mevkide. Durum buyken soruyorum. Cidden bu işin formülü nedir? Asgari ücretli çalışanlar nasıl geçiniyor? Bunu çok samimi içten soruyorum. Durum inanılmaz vahim.
Allah garibanın yardımcısı olsun. Cidden bu şartlarda geçinmek imkansız gibi bişey. 3 çocuklu bir ailenin asgari ücret ile geçinmesi mümkün değil.