En çok sıkıntı çeken asgari ücretli + emekli diyorlar. Ama aynı kesim sayesinde iktidar değişmedi. Celladına aşık olmak tam olarak bu. Ha akıllandılar mı? Zannetmiyorum. Yapılan anketler ortada. Bu halde bile halen iktidar %30 bandında. Kısacası seçim olsun yine çoğunluğun verdiği oy değişmez. O yüzden ben asgari ücretliye de, emekliye de üzülmüyorum. Hak ettiklerini yaşıyorlar. Onlar sayesinde bizde etkileniyoruz.