Çoğu eski kiracı
10 bin civarlarına oturuyor. Bizim kiracılar hala 25 binlik evlerde 8-10 bine oturuyorlar.
Ek mesai vs 25-30 aralığına geliyordur. Onla'da geçiniyorlar işte.
Allah aşkına asgari ücretli nasıl geçiniyor?
24
●1.604
- 12-03-2025, 14:01:30
- 12-03-2025, 14:04:42Maalesef çok zor. Evde en az 2 kişinin çalışması gerek
- 12-03-2025, 14:10:13Hocam eski kiracı diye bir açıklama olamaz. Yeni ev tutacak kişileri baz almak lazım. Piyasa inanılmaz kötü. Geçinmek imkansız seviyede.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2025, 14:45:41Kira veren bir asgari ücretli evin içerisinde 2 kişi olarak çalışmıyor ise makarna, bulgur döngüsünde tüketim yapar. Doğalgaz yakamaz, istediği kıyafeti giyemez, istediği şeyi yiyemez.
En önemlisi çok düşünmekten psikolojik bunalıma girme ihtimali çok yüksek.
Benim gözümde bu hayat şartları yüzünden mutlu evlilik kaldığını hiç sanmıyorum. - 12-03-2025, 15:19:05O neyse de tek emekli maaşı alıp çok iyi geçindiğini söyleyenler hala var
.Büyü falan yapıyorlar herhalde bunlara 
Asgari ücretle tek başına geçinmek çok zor günümüzdeki şartlarla. - 12-03-2025, 15:43:51Yıkılacak bir ev sahibi buluosun 2 3 milyonluk evini sana 5 bin lira kiraya vermesini sağlıyorsun. Fazlasını isterse Allahsızlıkla kafirlikle dışmıhraklılıkla fırsatcılıkla suçluyorsun. Çünkü bu ülkede fiyat pahalılığının enflasyonun suçlusu kesinlikle hükümet, ekonomi politikaları, merkez bankasının karışılıksız bastığı paralar ve devlet bankalarının geri dönermi dönmezmi belli olmayacak kişilere verdiği ucuz krediler kesinlikle olmaz.
Bizi bu hale getiren ev sahipleri, esnaf, toptancılar ve çiftçi hatta
Geçinmek hakikaten zor bu devirde. Asgari ücretliyi bırakın 15 bin tl emekli maaşı ile yaşamak zorunda kalan yaşlılar napsın? Evine et mi alsın kışın doğalgaz mı ödesin. İ - 12-03-2025, 15:44:21Yeni bir hayat kuracak olanlar yandı
Hayatını öyle yada böyle kurmuş olanlar da sadece günü kurtarıyor.
sürekli zam geliyor kiralara, varsayki uygun fiyattan ev buldun seneye zam geleceği artık Garanti. Ama seneye işlerin iyi gideceğinin garantisi yok bu doğrultuda zam alacağının da garantisi yok..
Evi olan, borcu olmayan, sağlığı yerinde olan, kötü günlerde de bir geliri olan (kira) kraldır.. - 12-03-2025, 15:53:11Siz bunlara geçim diyorsanız geçiniyoruz işte.. ağzına sağlıkpaskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

.Büyü falan yapıyorlar herhalde bunlara 