Yıkılacak bir ev sahibi buluosun 2 3 milyonluk evini sana 5 bin lira kiraya vermesini sağlıyorsun. Fazlasını isterse Allahsızlıkla kafirlikle dışmıhraklılıkla fırsatcılıkla suçluyorsun. Çünkü bu ülkede fiyat pahalılığının enflasyonun suçlusu kesinlikle hükümet, ekonomi politikaları, merkez bankasının karışılıksız bastığı paralar ve devlet bankalarının geri dönermi dönmezmi belli olmayacak kişilere verdiği ucuz krediler kesinlikle olmaz.
Bizi bu hale getiren ev sahipleri, esnaf, toptancılar ve çiftçi hatta
Geçinmek hakikaten zor bu devirde. Asgari ücretliyi bırakın 15 bin tl emekli maaşı ile yaşamak zorunda kalan yaşlılar napsın? Evine et mi alsın kışın doğalgaz mı ödesin. İ