O neyse de tek emekli maaşı alıp çok iyi geçindiğini söyleyenler hala var

.Büyü falan yapıyorlar herhalde bunlara

Asgari ücretle tek başına geçinmek çok zor günümüzdeki şartlarla.
Bazı tarafları korumak için söylemiyorum da emekli, 2 kişi evi kira değil ama geçinen akrabam var üstüne bi de nasıl oluyorsa 1K ayda kenara para atıyorlar

Allah daha çok versin, zorda olanlara yardım etsin.