• 10-02-2025, 21:56:09
    #10
    Kapat hocam erişime lazım değil demekki
  • 10-02-2025, 22:00:16
    #11
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel olmuş ama hukuki olarak ceza alınabilir böyle bir durumda.
    İtibarımızı zedeledi, markamızı küçük düşürdü diye size ödeyeceği rakamın kat kat fazlasını avukata vermekten çekinmezler.
    Ayrıca mutlaka fatura kesmeniz gerekiyor.
    En fazla erişimi kapatırsınız.
    Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor.

    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapat hocam erişime lazım değil demekki
    Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor. Neyse, o para hakkımsa elbet bana geri gelecektir.
  • 10-02-2025, 22:01:19
    #12
    Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor.



    Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor. Neyse, o para hakkımsa elbet bana geri gelecektir.
    Site çokta lazım değilmiş demekki bırakın kapalı kalsın lazım olunca ödeme yapar önden ödeme almadanda iş yapmayın hocam kesinlikle işi gerçekten yaptıracak adam ödemeyi sorun etmiyor kesinlikle
  • 10-02-2025, 22:05:21
    #13
    Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor.



    Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor. Neyse, o para hakkımsa elbet bana geri gelecektir.
    Bulunsun lazım olur diye yaptırmış belli ki.
    Bence siz o parayı unutun artık.
    Sitenin yedeğini yine de alın, olur da yarın bir gün açtırmak isterse 10k dan ağzınızı açın.
    Bu fiyatlara da bence iş yapmayın.
    Bu paraya 4 kişilik bir aile bir öğün karnını bile doyuramaz.
  • 10-02-2025, 22:58:54
    #14
    Önemli bir hatırlatma yapayım değerli arkadaşlar: Index, splash vs. atmadan sadece ve sadece erişime kapatsanız dahi suçtur. Karşıdaki firma, bunu bilen ve özellikle bununla uğraşmak isteyebilecek birisiyse, ceza alırsınız. Hele hele "Dolandırıcıdır." gibi bir şey yazarsanız o çok sıkıntı, oralara girmeme gerek bile yok. Zamanında bunu bilmeden erişime kapatıp ceza alanlar oldu r10'da bile. Bu dediğim yıllar yıllar önce tabii, bir araştırın belki bulursunuz.

    Domain, hosting sizin adınıza olsa sizi kurtarır mı? Hayır. Arada sözleşme olmasa bile sizi kurtarır mı? Yazışma gibi kanıtlar varsa, hayır.

    Ne yapmak lazım peki? Parayı yasal yollarla tahsil etmeniz gerekiyor ne yazık ki. Ha adli sicil kaydınız yoktur, kanınız deli, gözünüz karadır, azıcık da hırs yaparsınız öfkeyle birlikte, riski göze alarak yapabilirsiniz. Çoğu zaman firma sahipleri yasal yollara başvurmadan parayı ödeme veya o siteyi gözden çıkarma yoluna gidiyor. Ama çoğu zaman... Her zaman değil. Risk sizin, tercih sizin. 🙂
  • 11-02-2025, 02:58:47
    #15
    Yapabileceğin bir kaç önlem var bende bir çok işimden ödemeyi alamadım başlangıçta.
    Yada peşinde koştum parça parça, bu süreçte zararda ettim host paraları lisans ücretleri vs. siteye verdiğim emekleri sayamıyorum bile.

    Öncelikle iş öncesi şu anlaşmayı sun.
    Site yapımında hizmet ve lisans ücretleri için, %50 ön ödeme olarak çalışıyoruz. Site kurulumunu kendi sunucularımızda gerçekleştiriyoruz, size özel olacak şekilde çalışma süresi + 14 gün açık kalacak şekilde deneme bir hosting hesabı üzerine kurmaktayız. Çalışma bitince siteyi size sunuyoruz talep ettiğiniz revizeler var ise bunları düzeltip sizin onayınız ile siteyi yayına almaya hazırlanıyoruz. Yayın öncesi %50 kalan ödemenin tamamlanması gerekmektedir, ödeme tamamlandıktan sonra siteyi size ait alan adı ve hosting hesabında yayına almaktayız.
  • 11-02-2025, 04:40:49
    #16
    acaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli bir hatırlatma yapayım değerli arkadaşlar: Index, splash vs. atmadan sadece ve sadece erişime kapatsanız dahi suçtur. Karşıdaki firma, bunu bilen ve özellikle bununla uğraşmak isteyebilecek birisiyse, ceza alırsınız. Hele hele "Dolandırıcıdır." gibi bir şey yazarsanız o çok sıkıntı, oralara girmeme gerek bile yok. Zamanında bunu bilmeden erişime kapatıp ceza alanlar oldu r10'da bile. Bu dediğim yıllar yıllar önce tabii, bir araştırın belki bulursunuz.

    Domain, hosting sizin adınıza olsa sizi kurtarır mı? Hayır. Arada sözleşme olmasa bile sizi kurtarır mı? Yazışma gibi kanıtlar varsa, hayır.

    Ne yapmak lazım peki? Parayı yasal yollarla tahsil etmeniz gerekiyor ne yazık ki. Ha adli sicil kaydınız yoktur, kanınız deli, gözünüz karadır, azıcık da hırs yaparsınız öfkeyle birlikte, riski göze alarak yapabilirsiniz. Çoğu zaman firma sahipleri yasal yollara başvurmadan parayı ödeme veya o siteyi gözden çıkarma yoluna gidiyor. Ama çoğu zaman... Her zaman değil. Risk sizin, tercih sizin. 🙂
    Evet siteye yazı vs eklemek suç ancak erişimi tamamen kapatmak suç değildir, nasıl ki telefon faturanızı ödemezseniz hizmet kesilir, internet faturanızı ödemezseniz hizmet kapatılır, bunda da sitenin tamamen hizmete kapatılması anlaşılan ödeme gününü 10 gün geçmiş olması şartıyla hiçbir sorun çıkarmaz.
  • 11-02-2025, 07:42:52
    #17
    Kurumsal PLUS
    Siteye index atın , dolandırıcıdır yazın gibi bir çok fikir var ama CEZA ALIRSINIZ.
    Fatura kesin iş oncesi anlaşma akabinde.
    sonrası ilamsız icra takibi başlatabilirsiniz.
  • 11-02-2025, 08:39:40
    #18
    Platin üye
    Çözüm basit, para çokomel. Para almadan iş yapılmaz, bunu zor yoldan öğrenmişsiniz.

    Bunun birde parayı verip işin peşinden koşulan kısmı var, bunun çözümü ise r10 dan sağlam insanlarla çalışmak, sözleşme yapmak, gecikirse baş şikayet konusunu geç.

    İş ahlakımı arıyorsun, onu Türkiye'de çok arama, bulabileceğini sanmıyorum.