Kokpit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor.



Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor. Neyse, o para hakkımsa elbet bana geri gelecektir.
Site çokta lazım değilmiş demekki bırakın kapalı kalsın lazım olunca ödeme yapar önden ödeme almadanda iş yapmayın hocam kesinlikle işi gerçekten yaptıracak adam ödemeyi sorun etmiyor kesinlikle