Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor.
Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor. Neyse, o para hakkımsa elbet bana geri gelecektir.
Bulunsun lazım olur diye yaptırmış belli ki.
Bence siz o parayı unutun artık.
Sitenin yedeğini yine de alın, olur da yarın bir gün açtırmak isterse 10k dan ağzınızı açın.
Bu fiyatlara da bence iş yapmayın.
Bu paraya 4 kişilik bir aile bir öğün karnını bile doyuramaz.