Çok güzel olmuş ama hukuki olarak ceza alınabilir böyle bir durumda.
İtibarımızı zedeledi, markamızı küçük düşürdü diye size ödeyeceği rakamın kat kat fazlasını avukata vermekten çekinmezler.
Ayrıca mutlaka fatura kesmeniz gerekiyor.
En fazla erişimi kapatırsınız.
Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor.
Kapat hocam erişime lazım değil demekki
Erişimi kapattım, ama tınlamıyor. Arasamda açmıyor, meşgule atıyor. Neyse, o para hakkımsa elbet bana geri gelecektir.