• 09-02-2025, 01:18:02
    #19
    İlaç gibi gelmiştir şimdi o para Sanki havadan gelmiş gibi. Çocuğun durumu ne kadar doğru tartışılır. Ama farklı durumlarda ben bu rakamları kabul etmezdim. Etmezdim diyorum ama beni 20ye bile ikna ederlerdi sanırım. Cebimden alıp başkasına vermeyi çok seviyorum herhalde.
  • 09-02-2025, 01:19:03
    #20
    son 3 ayda bende 2 defa r10dan dolandirildim, bakalim onlara ne olacak. r10da yeni guvenlik onlemleri gerekiyor
  • 09-02-2025, 01:19:46
    #21
    recowery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlaç gibi gelmiştir şimdi o para Sanki havadan gelmiş gibi. Çocuğun durumu ne kadar doğru tartışılır. Ama farklı durumlarda ben bu rakamları kabul etmezdim. Etmezdim diyorum ama beni 20ye bile ikna ederlerdi sanırım. Cebimden alıp başkasına vermeyi çok seviyorum herhalde.
    Vallahi öyle oldu hocam, bu cuma Batuma gidip televizyon alacağım. Televizyonun yarı parası çıktı
    Çocuk dediğim de 33 yaşında ama babası arayıp, ricacı oldu. Kişiyle de ayrılmamız kötü olmamıştı. Gerçekten durumu olmadığını falan söylemişti, hatta bana ödediği 4 bin tl'yi de babasına iade ettim, hak geçmesin diye.
    Dediğiniz gibi havadan gelen bir para gibi oldu. O yüzden hiç zorlamadım.
  • 09-02-2025, 01:20:04
    #22
    Nitelikli dolandırıcılık olduğu için şikayetten vazgeçseniz bile cezası var. Normal şartlarda bu suçu işleyenler direkt tutuklanmaz, ifade, dava süreci vs olur ama ifadeye gelmediğinden aranması çıkmış ve sulh ceza tutuklu yargılama kararı vermiş. Tutuklu yargılandığı için içerden çıkması uzun sürebilir.
  • 09-02-2025, 01:21:18
    #23
    Bende daha yeni sayılır 1 ay bile olmadı @vasquez; bu kişi tarafından dolandırıldım, savcılığa şikayet duyurusunda bulundum. Arkadaş parayı atacağını söylüyor fakat artık parayı kabul etmiyorum. Ceza alması için elimden geleni yapacağım bakalım bizim olay nasıl sonuçlanacak
  • 09-02-2025, 01:22:55
    #24
    tiqxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende daha yeni sayılır 1 ay bile olmadı @vasquez; bu kişi tarafından dolandırıldım, savcılığa şikayet duyurusunda bulundum. Arkadaş parayı atacağını söylüyor fakat artık parayı kabul etmiyorum. Ceza alması için elimden geleni yapacağım bakalım bizim olay nasıl sonuçlanacak
    Eğer rakam çok yüksek değilse ve ödemek istiyorsa bence anlaşın hocam. Tabii ki aranızdaki diyaloğu bilmiyorum ama ben hatasını anlayan, geri dönmek isteyen insanlara bir şans verilmesi tarafındayım.
    Çünkü o leke sicillerine girdiği an bir daha dönüşü olmayacak.
  • 09-02-2025, 01:25:12
    #25
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer rakam çok yüksek değilse ve ödemek istiyorsa bence anlaşın hocam. Tabii ki aranızdaki diyaloğu bilmiyorum ama ben hatasını anlayan, geri dönmek isteyen insanlara bir şans verilmesi tarafındayım.
    Çünkü o leke sicillerine girdiği an bir daha dönüşü olmayacak.
    Hocam arkadaş suçlu olmasına rağmen arayıp sorduğumda atacağız lan bekleyeceksin işin ne tarzında bir cevap vermişti. 5 gün bekledim. Rakam küçük 3.000 TL fakat bu söylemleri çok irite edici o yüzden parayı istemiyorum. Sicilinde bir suç olması bile yeterli
  • 09-02-2025, 01:25:38
    #26
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi öyle oldu hocam, bu cuma Batuma gidip televizyon alacağım. Televizyonun yarı parası çıktı
    Çocuk dediğim de 33 yaşında ama babası arayıp, ricacı oldu. Kişiyle de ayrılmamız kötü olmamıştı. Gerçekten durumu olmadığını falan söylemişti, hatta bana ödediği 4 bin tl'yi de babasına iade ettim, hak geçmesin diye.
    Dediğiniz gibi havadan gelen bir para gibi oldu. O yüzden hiç zorlamadım.
    Tabi ki, kimin ne durumda olduğunu bilemeyiz. Ben de daha önceden battım ve elektrik faturamı bile ödeyemediğim için hacizler geldiği olmuştu. Ama o durumdayken iş yapacağım diye başkalarından paralar alıp "ödeyemiyorum" tarzı yaklaşmadım. Bankaya borçlandım, kamuya borçlandım vs. Olayın saçmalığı şu, sizi bile isteye mağdur etmiş. Ama dönüp arkadaşı savunabiliyorsunuz İnsanlar duygusal varlıklar.
  • 09-02-2025, 01:28:03
    #27
    recowery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki, kimin ne durumda olduğunu bilemeyiz. Ben de daha önceden battım ve elektrik faturamı bile ödeyemediğim için hacizler geldiği olmuştu. Ama o durumdayken iş yapacağım diye başkalarından paralar alıp "ödeyemiyorum" tarzı yaklaşmadım. Bankaya borçlandım, kamuya borçlandım vs. Olayın saçmalığı şu, sizi bile isteye mağdur etmiş. Ama dönüp arkadaşı savunabiliyorsunuz İnsanlar duygusal varlıklar.
    Haklısınız, neden bilmiyorum ama ne yaparlarsa yapsınlar insanların arkasından kötü konuşmak, düşünmek istemiyorum.
    Çünkü benim tarafımdan bakınca ne kadar beni bilerek dolandırmış olsa da, onun tarafına tam hakim olmadan çok katı olmak istemiyorum.
    Dediğiniz gibi duygusal varlıklarız, hep iyi bir taraf aramaya çalışıyoruz. Belki de biz hep bu yüzden kaybeden tarafta oluyoruz.
    Ama ben hep şuna inanıyorum. Bu iyi niyetimizi kaybettiğimiz gün, benliğimizi de kaybedeceğiz. İnsanlar zaten çok kötü, en azından biz elimizden geldiğince iyiliği sürdürmeye çalışalım.