İlaç gibi gelmiştir şimdi o para

Sanki havadan gelmiş gibi. Çocuğun durumu ne kadar doğru tartışılır. Ama farklı durumlarda ben bu rakamları kabul etmezdim. Etmezdim diyorum ama beni 20ye bile ikna ederlerdi sanırım. Cebimden alıp başkasına vermeyi çok seviyorum herhalde.
Vallahi öyle oldu hocam, bu cuma Batuma gidip televizyon alacağım. Televizyonun yarı parası çıktı

Çocuk dediğim de 33 yaşında ama babası arayıp, ricacı oldu. Kişiyle de ayrılmamız kötü olmamıştı. Gerçekten durumu olmadığını falan söylemişti, hatta bana ödediği 4 bin tl'yi de babasına iade ettim, hak geçmesin diye.
Dediğiniz gibi havadan gelen bir para gibi oldu. O yüzden hiç zorlamadım.