kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi öyle oldu hocam, bu cuma Batuma gidip televizyon alacağım. Televizyonun yarı parası çıktı
Çocuk dediğim de 33 yaşında ama babası arayıp, ricacı oldu. Kişiyle de ayrılmamız kötü olmamıştı. Gerçekten durumu olmadığını falan söylemişti, hatta bana ödediği 4 bin tl'yi de babasına iade ettim, hak geçmesin diye.
Dediğiniz gibi havadan gelen bir para gibi oldu. O yüzden hiç zorlamadım.
Tabi ki, kimin ne durumda olduğunu bilemeyiz. Ben de daha önceden battım ve elektrik faturamı bile ödeyemediğim için hacizler geldiği olmuştu. Ama o durumdayken iş yapacağım diye başkalarından paralar alıp "ödeyemiyorum" tarzı yaklaşmadım. Bankaya borçlandım, kamuya borçlandım vs. Olayın saçmalığı şu, sizi bile isteye mağdur etmiş. Ama dönüp arkadaşı savunabiliyorsunuz İnsanlar duygusal varlıklar.