kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer rakam çok yüksek değilse ve ödemek istiyorsa bence anlaşın hocam. Tabii ki aranızdaki diyaloğu bilmiyorum ama ben hatasını anlayan, geri dönmek isteyen insanlara bir şans verilmesi tarafındayım.
Çünkü o leke sicillerine girdiği an bir daha dönüşü olmayacak.
Hocam arkadaş suçlu olmasına rağmen arayıp sorduğumda atacağız lan bekleyeceksin işin ne tarzında bir cevap vermişti. 5 gün bekledim. Rakam küçük 3.000 TL fakat bu söylemleri çok irite edici o yüzden parayı istemiyorum. Sicilinde bir suç olması bile yeterli