Eğer rakam çok yüksek değilse ve ödemek istiyorsa bence anlaşın hocam. Tabii ki aranızdaki diyaloğu bilmiyorum ama ben hatasını anlayan, geri dönmek isteyen insanlara bir şans verilmesi tarafındayım.
Çünkü o leke sicillerine girdiği an bir daha dönüşü olmayacak.
Hocam arkadaş suçlu olmasına rağmen arayıp sorduğumda atacağız lan bekleyeceksin işin ne tarzında bir cevap vermişti. 5 gün bekledim. Rakam küçük 3.000 TL fakat bu söylemleri çok irite edici o yüzden parayı istemiyorum. Sicilinde bir suç olması bile yeterli