tiqxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende daha yeni sayılır 1 ay bile olmadı @vasquez; bu kişi tarafından dolandırıldım, savcılığa şikayet duyurusunda bulundum. Arkadaş parayı atacağını söylüyor fakat artık parayı kabul etmiyorum. Ceza alması için elimden geleni yapacağım bakalım bizim olay nasıl sonuçlanacak
Eğer rakam çok yüksek değilse ve ödemek istiyorsa bence anlaşın hocam. Tabii ki aranızdaki diyaloğu bilmiyorum ama ben hatasını anlayan, geri dönmek isteyen insanlara bir şans verilmesi tarafındayım.
Çünkü o leke sicillerine girdiği an bir daha dönüşü olmayacak.