• 28-01-2025, 10:02:40
    400 euro kira diye bir şey yok, 2 kira 1 depozito istiyor çoğu ev sahibi yani totalde cebinizde en ölü 1400 euro kadar para çıkacak. Bu mesajımı buraya not olarak yaz oraya gittiğinde bu yoruma cevap verirsin
  • 28-01-2025, 10:20:40
    Üyeliği durduruldu
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    400 euro kira diye bir şey yok, 2 kira 1 depozito istiyor çoğu ev sahibi yani totalde cebinizde en ölü 1400 euro kadar para çıkacak. Bu mesajımı buraya not olarak yaz oraya gittiğinde bu yoruma cevap verirsin
    Şuan evde arkadaşım oturuyor 2 kira 1 depozito ödemedik ev sahibi tanidiktı. Hatanız var
    Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip. Başarılar
    Teşekkürler hocam
    HLMHLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip
    Teşekkürler hocam
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takip
    Teşekkürler hocam
    ALPERLER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    + takip
    Teşekkürler hocam
    Zaradene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarıla hocam

    takip
    Teşekkürler hocam
    Bigman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip+
    Teşekkürler hocam
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya gelince mutlaka haberim olsun bi kahve ve yemek borcum olsun dostum
    Neresine geliyorsun karadağın ben budvadayım.
    Havaalanının olduğu bölge geliyorum üstad tabii ki görüşürüz.
  • 28-01-2025, 13:41:26
    takip
  • 28-01-2025, 14:32:27
    [QUOTE=MurphyFashion;1088705845]Hocam şirket kuruluşu sonrası Karadağ üzerinden avrupa ülkelerine satış yapabilmek kolay mı?

    Örneklemek gerekirse, e-ticaret firmasıyız. Ayakkabıları Türkiye'den Karadağ'da kurduğumuz şirkete transfer edip depolayıp

    Karadağ da kurduğumuz şirket ile açtığımız amazon Avrupa ülkelerine satış yapabilir miyiz?


    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam.

    Takip listesi lütfen. Başarılar dilerim.
    Selam hocam. Bu konuda detaylı bir bilgim yok maalesef fakat burası biraz sorun yaratabiliyor özellikle gümrükte. Genelde rüşvet ile dönüyor gümrük işleri fakat hallediliyor. Kargo ağıda avrupa için biraz sıkıntılı. Zor bir süreç yani bildiğim kadarıyla
  • 28-01-2025, 14:39:52
    Yav kardeşim sen benim kim olduğumu nereden biliyorsun da tavrımı sorguluyorsun? Ev sahibi tanıdık demişsin, sende biliyorsun ülkenin şartlarını b*k gibi sırpa denk gelmemişsin burada insanları yanlış yönlendiriyorsun. Demin 400 euro diyordun şimdi 800 euro oldu?
  • 28-01-2025, 14:54:41
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan evde arkadaşım oturuyor 2 kira 1 depozito ödemedik ev sahibi tanidiktı. Hatanız var

    Teşekkürler hocam

    Teşekkürler hocam

    Teşekkürler hocam

    Teşekkürler hocam

    Teşekkürler hocam

    Teşekkürler hocam

    Havaalanının olduğu bölge geliyorum üstad tabii ki görüşürüz.
    Podgoritsa ya gelıyorsun sen sanırım orası başkent ve çok hareketli tivattada havaalanı var 2 tane havaalanı var yani.Mutlaka yaz bana bi sorun sıkıntı ne olursa kahveyede beklerim.
  • 28-01-2025, 15:00:04
    Üyeliği durduruldu
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Podgoritsa ya gelıyorsun sen sanırım orası başkent ve çok hareketli tivattada havaalanı var 2 tane havaalanı var yani.Mutlaka yaz bana bi sorun sıkıntı ne olursa kahveyede beklerim.
    Evet üstad podgoritsa merkezde daha iyiymiş kuryelik tabii haberleşiriz üstad.
  • 28-01-2025, 15:25:18
    takip
  • 28-01-2025, 16:03:39
    Merhabalar, takip