1 Ay Dijital Yok Kuryecilik Var.
137
●7.906
- 28-01-2025, 10:02:40400 euro kira diye bir şey yok, 2 kira 1 depozito istiyor çoğu ev sahibi yani totalde cebinizde en ölü 1400 euro kadar para çıkacak. Bu mesajımı buraya not olarak yaz oraya gittiğinde bu yoruma cevap verirsin
- 28-01-2025, 10:20:40Üyeliği durdurulduŞuan evde arkadaşım oturuyor 2 kira 1 depozito ödemedik ev sahibi tanidiktı. Hatanız varBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamHasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamHLMHLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamhakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamALPERLER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamZaradene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocamBigman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Havaalanının olduğu bölge geliyorum üstad tabii ki görüşürüz.Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-01-2025, 14:32:27[QUOTE=MurphyFashion;1088705845]Hocam şirket kuruluşu sonrası Karadağ üzerinden avrupa ülkelerine satış yapabilmek kolay mı?
Örneklemek gerekirse, e-ticaret firmasıyız. Ayakkabıları Türkiye'den Karadağ'da kurduğumuz şirkete transfer edip depolayıp
Karadağ da kurduğumuz şirket ile açtığımız amazon Avrupa ülkelerine satış yapabilir miyiz?
Selam hocam. Bu konuda detaylı bir bilgim yok maalesef fakat burası biraz sorun yaratabiliyor özellikle gümrükte. Genelde rüşvet ile dönüyor gümrük işleri fakat hallediliyor. Kargo ağıda avrupa için biraz sıkıntılı. Zor bir süreç yani bildiğim kadarıylaAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-01-2025, 14:39:52Yav kardeşim sen benim kim olduğumu nereden biliyorsun da tavrımı sorguluyorsun? Ev sahibi tanıdık demişsin, sende biliyorsun ülkenin şartlarını b*k gibi sırpa denk gelmemişsin burada insanları yanlış yönlendiriyorsun. Demin 400 euro diyordun şimdi 800 euro oldu?
- 28-01-2025, 14:54:41Üyeliği durdurulduPodgoritsa ya gelıyorsun sen sanırım orası başkent ve çok hareketli tivattada havaalanı var 2 tane havaalanı var yani.Mutlaka yaz bana bi sorun sıkıntı ne olursa kahveyede beklerim.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2025, 15:00:04Üyeliği durdurulduEvet üstad podgoritsa merkezde daha iyiymiş kuryelik tabii haberleşiriz üstad.Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle