AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan evde arkadaşım oturuyor 2 kira 1 depozito ödemedik ev sahibi tanidiktı. Hatanız var

Teşekkürler hocam

Teşekkürler hocam

Teşekkürler hocam

Teşekkürler hocam

Teşekkürler hocam

Teşekkürler hocam

Havaalanının olduğu bölge geliyorum üstad tabii ki görüşürüz.
Podgoritsa ya gelıyorsun sen sanırım orası başkent ve çok hareketli tivattada havaalanı var 2 tane havaalanı var yani.Mutlaka yaz bana bi sorun sıkıntı ne olursa kahveyede beklerim.