BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 euro kira diye bir şey yok, 2 kira 1 depozito istiyor çoğu ev sahibi yani totalde cebinizde en ölü 1400 euro kadar para çıkacak. Bu mesajımı buraya not olarak yaz oraya gittiğinde bu yoruma cevap verirsin
Şuan evde arkadaşım oturuyor 2 kira 1 depozito ödemedik ev sahibi tanidiktı. Hatanız var
Hasan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takip. Başarılar
Teşekkürler hocam
HLMHLM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takip
Teşekkürler hocam
hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takip
Teşekkürler hocam
ALPERLER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ takip
Teşekkürler hocam
Zaradene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarıla hocam

takip
Teşekkürler hocam
Bigman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takip+
Teşekkürler hocam
Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buraya gelince mutlaka haberim olsun bi kahve ve yemek borcum olsun dostum
Neresine geliyorsun karadağın ben budvadayım.
Havaalanının olduğu bölge geliyorum üstad tabii ki görüşürüz.