Podgoritsa ya gelıyorsun sen sanırım orası başkent ve çok hareketli tivattada havaalanı var 2 tane havaalanı var yani.Mutlaka yaz bana bi sorun sıkıntı ne olursa kahveyede beklerim.
Evet üstad podgoritsa merkezde daha iyiymiş kuryelik tabii haberleşiriz üstad.