AnaBayin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 Ay Dijital Yok Kuryecilik Var.
137
●7.906
- 27-01-2025, 20:57:51Bisiklet ile çalışıyorum diyip arabayla çalışırsan sana sürekli kısa mesafeli sipariş atar. Aracı sürekli uygun bir yere park etmek, daireye girmek vs. derken bir siparişin minimum, mesafe kısa dahi olsa 20 dakika sürer (restoranda da bekliyorsunuz her zaman hazır olmuyor). O da taş çatlasın 30 pakete eşit o da eğer arkadaş 10 saat boyunca durmadan çalıştıysa. Şuanda hiçbir a.b ülkesinde kısa mesafede 6.6 euro veren bir ülke görmedim. Hele ki karadağ da. Bahsettiğiniz rakamları görsellerle desteklerseniz herkes için daha aydınlatıcı olur
- 27-01-2025, 20:59:20Üyeliği durduruldu1 kişi araç kullanicak 1 kişi aticak hocam park falan yok yanlış dusunmussunuz 18 saate kadar çalışmayı düşünüyoruz tabii resimlerle destekleyici eklenecek.mehmetcckli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9 saat 1 kişi paket aticak 9 saat diğeri kalıcılık sağlanacak 1 kişi sürekli araç kullanacak otomatik araç zaten degisimli de olabilir - 27-01-2025, 21:02:06Üyeliği durdurulduTeşekkürler hocam.coderxmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2025, 21:05:04Yanlış düşündüğüm bir şey yok konuda tek kişi 200 euro kazandı yazmışsınız 2 kişi değil. 2 kişiyse zaten yarıya böldüğünüz için 100 euro kazanmış oluyor. 2 kişi olduğunuzu ve park etme probleminin ortadan kalktığını düşünelim yine arabayla 35 paketi 10 saatte geçemez. Ve daha zararlı olur 2 kişi aynı araçta çalıştığında. Denendiği için söylüyorum yanlış anlamayın.AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2025, 21:08:08Üyeliği durdurulduDenicez konuya ekleyeceğim hocam 200 euroyu göreceğimize eminim bahşiş dahil. Saatte 6 paket atan arkadaşlarım var 10 saatte 60 paket yapar ve siz şunu anlamadiniz sanırım 2 hesap aynı anda 2 paket alabiliyor söyle hesaplayalim sizinlemehmetcckli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 kişi 1 paket alıyor 3 paket için 3 oturum açılıp 12 saat calisilabiliyor saatte 3*5 15 paket alabilirsin yerler çok yakın maks km 2 km çıkıyor yani öyle diyim size 15 paket ortalama X2 30 Euro glovo + bahşiş 30*12 yaptığında 360 Euro yapıyor zaten bahsissiz yanlış hesapladiginiz konu bu. En maks kazanç bu süreler değişiklik gösterebilir tabii kişiye ulaşmak zaman alabilir yemek hazır olmayabilir en kotu 300 Euro diyebiliriz 100 de tıp gelse 400 zaten hocam /2 200 hani. - 27-01-2025, 21:19:40Sizin hesabınız köyde yapılan hesaba benziyor hocam. Deneyeceğiz dediğinize göre henüz çarşıya inmemişsiniz. Konuda tek başına 10 saatte 200 euro kazandı diyorsunuz, burada deneyeceğiz diyorsunuz. 2-3 farklı hesapla aynı anda çalışamazsınız birisi x noktasına sipariş atar diğeri z noktasına. Bahsettiğiniz o 2km 6-7km ye çıkar ters noktalara düştüğünde. Siz bu şekilde 10-15 dakikada bir sipariş atmak üzerine hesap kurmuşsunuz. Ne diyeyim hayırlı kazançlarAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2025, 21:25:03Üyeliği durdurulduSonucu paylaştığımda görüşürüz hocam hesabı orda konuşan insanlar ve telefondaki gelir durumuna göre yaptık yani yanlış bir veri yok gün sipariş olmaz az olur gün sipariş olur çok olur her gün 200 olmaz o da normal olması gereken zaten. İlk gün 18 saat çalıştığımız geliri şeffaf şekilde paylaşacağım.mehmetcckli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle