Sizin hesabınız köyde yapılan hesaba benziyor hocam. Deneyeceğiz dediğinize göre henüz çarşıya inmemişsiniz. Konuda tek başına 10 saatte 200 euro kazandı diyorsunuz, burada deneyeceğiz diyorsunuz. 2-3 farklı hesapla aynı anda çalışamazsınız birisi x noktasına sipariş atar diğeri z noktasına. Bahsettiğiniz o 2km 6-7km ye çıkar ters noktalara düştüğünde. Siz bu şekilde 10-15 dakikada bir sipariş atmak üzerine hesap kurmuşsunuz. Ne diyeyim hayırlı kazançlar
Sonucu paylaştığımda görüşürüz hocam hesabı orda konuşan insanlar ve telefondaki gelir durumuna göre yaptık yani yanlış bir veri yok gün sipariş olmaz az olur gün sipariş olur çok olur her gün 200 olmaz o da normal olması gereken zaten. İlk gün 18 saat çalıştığımız geliri şeffaf şekilde paylaşacağım.