1 kişi araç kullanicak 1 kişi aticak hocam park falan yok yanlış dusunmussunuz 18 saate kadar çalışmayı düşünüyoruz tabii resimlerle destekleyici eklenecek.
9 saat 1 kişi paket aticak 9 saat diğeri kalıcılık sağlanacak 1 kişi sürekli araç kullanacak otomatik araç zaten degisimli de olabilir
Yanlış düşündüğüm bir şey yok konuda tek kişi 200 euro kazandı yazmışsınız 2 kişi değil. 2 kişiyse zaten yarıya böldüğünüz için 100 euro kazanmış oluyor. 2 kişi olduğunuzu ve park etme probleminin ortadan kalktığını düşünelim yine arabayla 35 paketi 10 saatte geçemez. Ve daha zararlı olur 2 kişi aynı araçta çalıştığında. Denendiği için söylüyorum yanlış anlamayın.