• 19-01-2025, 00:29:23
    #1
    Dün hukuk bürosunun avukatı annemin numarasını bulup oğlunuzun dolandırıcılık davası var şuraya şuraya kredisi var ödememiş diyerek rahatsız etmiş. Panelden sorgulayıp bulduğu çok bariz olan 3 sene önceki ikamet adresimi söyleyip hacze geleceğiz ne varsa alacağız demiş. Ben aradım sordum ben 118'den buldum adres de sözleşmede var diyor. Borç bu senenin adres 3 sene öncenin. Kayıtlı adreslerde ne eski ikametim var ne de 118'de annemin rehber kaydı; bizzat arayıp öğrendim. Nerden buldunuz bilgilerimi diyip üsteleyince bişey diyemedi. Bu adamlar nasıl bu kadar rahat rahat panelden sorgu yapıp birinci dereceleri arayıp tehdit edebiliyorlar? Avukat olduklarına falan mı güveniyorlar? Acayip gıcık oldum bunlara. Şikayet falan etsem sonuc alır mıyım acaba?
  • 19-01-2025, 00:31:00
    #2
    kvkk'dan ağır cezalar kesiyolar sanırım mutlaka şikayet edin
  • 19-01-2025, 00:32:05
    #3
    onlysosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kvkk'dan ağır cezalar kesiyolar sanırım mutlaka şikayet edin
    Teorik olarak benim değil aradıkları kişinin şikayetçi olması gerekmiyor mu? Yoksa benim suç duyurum da dikkate alınır mı?
  • 19-01-2025, 00:32:54
    #4
    10 kişi çaylarını içmeye gitmiştik biz. Telefonda terbiyesizçe konuşan sekreter masanın altına saklanmıştı. Avukatlar birebir aramıyor zaten.
  • 19-01-2025, 00:32:57
    #5
    Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün hukuk bürosunun avukatı annemin numarasını bulup oğlunuzun dolandırıcılık davası var şuraya şuraya kredisi var ödememiş diyerek rahatsız etmiş. Panelden sorgulayıp bulduğu çok bariz olan 3 sene önceki ikamet adresimi söyleyip hacze geleceğiz ne varsa alacağız demiş. Ben aradım sordum ben 118'den buldum adres de sözleşmede var diyor. Borç bu senenin adres 3 sene öncenin. Kayıtlı adreslerde ne eski ikametim var ne de 118'de annemin rehber kaydı; bizzat arayıp öğrendim. Nerden buldunuz bilgilerimi diyip üsteleyince bişey diyemedi. Bu adamlar nasıl bu kadar rahat rahat panelden sorgu yapıp birinci dereceleri arayıp tehdit edebiliyorlar? Avukat olduklarına falan mı güveniyorlar? Acayip gıcık oldum bunlara. Şikayet falan etsem sonuc alır mıyım acaba?
    Uyap üzerinden hangi hukuk bürosunda olduğunu bulabilirsiniz davanın.
    Annemizin arama kayıtlarını operatörden isteyin.Ve kvkk dan dava açın.
  • 19-01-2025, 00:33:32
    #6
    panel belgeseli vardı geçen youtubeda videoyu anlatan kişiler birçok avukat bu panel verilerini usb içerisinde satın aldı gibi söylüyordu muhtemelen bu şekild erişiyor olabilirler.
  • 19-01-2025, 00:33:35
    #7
    Daha önce benzer davalar oldu sonuç alamazsınız. Emsal davalar var.
    Ailenize de eğer miras bırakacaksanız 1. alacaklı biziz diyebiliyorlar.
  • 19-01-2025, 00:35:50
    #8
    Daha önce benzer bir durumda bana avukatın önerisi şu olmuştu: Huzur ve sükunu bozma suçundan savcılığa şikayet olabilir, Kişisel Verileri Koruma Kurumu'na şikayet olabilir. Baroya şikayet etmek de mümkün ancak bunda sonuç alamayabilirmişsiniz. Sanırım siz şikayet edebilirsiniz dava sizin adınıza olduğu için, bu bilgiler gizli kalmalı ancak emin değilim yine de. Ayrıca eve hacze gelince de sadece çay içebileceklerini eklemişti avukat öyle ne varsa alıp gitme durumu yok. Bunların bi de polis sireni dinleten versiyonu var umarım denk gelmezsiniz hiçbir zaman
    Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teorik olarak benim değil aradıkları kişinin şikayetçi olması gerekmiyor mu? Yoksa benim suç duyurum da dikkate alınır mı?
  • 19-01-2025, 00:37:22
    #9
    Kvkk gereği sizden başka kişiyi arayıp rahatsız etmeleri ve durumu bildirmeleri yasak. Avukat bulup durumu söyleyin ve kvkk’dan şikayetçi olun para cezaları yüksek. Bunu yapacağınızı borçlu olduğunuz avukatada bildirin.