Daha önce benzer bir durumda bana avukatın önerisi şu olmuştu: Huzur ve sükunu bozma suçundan savcılığa şikayet olabilir, Kişisel Verileri Koruma Kurumu'na şikayet olabilir. Baroya şikayet etmek de mümkün ancak bunda sonuç alamayabilirmişsiniz. Sanırım siz şikayet edebilirsiniz dava sizin adınıza olduğu için, bu bilgiler gizli kalmalı ancak emin değilim yine de. Ayrıca eve hacze gelince de sadece çay içebileceklerini eklemişti avukat öyle ne varsa alıp gitme durumu yok. Bunların bi de polis sireni dinleten versiyonu var umarım denk gelmezsiniz hiçbir zaman
Neo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teorik olarak benim değil aradıkları kişinin şikayetçi olması gerekmiyor mu? Yoksa benim suç duyurum da dikkate alınır mı?