onlysosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kvkk'dan ağır cezalar kesiyolar sanırım mutlaka şikayet edin
Teorik olarak benim değil aradıkları kişinin şikayetçi olması gerekmiyor mu? Yoksa benim suç duyurum da dikkate alınır mı?