İcra Davasında Ailenin Aranması Hk.
24
●2.030
- 19-01-2025, 00:38:52yakınınızı arayıp borcunuz veya kişisel davalarınız hakkında bilgi veremezler. Yakınınızı arayamazlar. Kişisel verilerin ihlali maddesinden dava acabilirsiniz. Zaten siz dilekce verince otomatik olarak kamu davası da acılmaktadır. Cezası büyük. Kesinlikle ihmal etmeyin. Dava edin.
- 19-01-2025, 00:42:47benim unuttuğum ve hiç borç için aranmadığım bir bankanın avukatı ailemi aramış benim yerime, klasik haciz gelicez alıcaz hikayeleri işte
sonra ben aradım yargıda çözelim dedim baya bildiğiniz kedi misali sessiz sessiz affıma sığındığını çok özürler dilediğini vsvs zırvaladı
ben dava için uğraştım da ailem müsade etmedi başıma bişey gelir sanıp çekindiler hala kanıtlar çıktı halinde dolapta duruyor
ne yaşadığınızı anlayabiliyorum ben sövmedim ama güzel yalvarmıştı
hukuksuzluğu hukuk adamının yaptığı ülke de yaşıyoruz bu olay sadece benim başıma gelmiyor
umarım her birinin meslekleri ellerinden alınır - 19-01-2025, 00:44:45Benzerini yaşamıştım. Borcum ile ilgili babama mesaj atmışlardı. Hukuk bürosunu arayıp veri başvuru formu istemiştim ve bu yüzden kendilerini kvkk'ya şikayet edeceğimi söylemiştim. 1 hafta boyunca veri başvuru formu iletmedikleri gibi sürekleri müdürleri arayıp duruyordu. En son 17k lık borcumu 5k ya kadar düştüler ve ne zaman istersem ödeyebileceğimi söylediler
Fakat bu gibi durumlarda dediğim gibi önce ilgili hukuk bürosundan veri başvuru formu talep edip onlara göndermeniz ve onların buna cevap vermesi lazım. Bunu yapmadan kvkk tarafına şikayette bulunamıyorsunuz. Yasal süreç 30 gün bu süre içerisinde cevap vermeliler. Cevap vermedikleri takdirde yasal olan 30 gün sürenin bitiminde kvkk ya bildirebiliyorsunuz. Baya ağır maddi cezası var bu durumun. - 19-01-2025, 01:32:50MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bilgi mesajım bulunsun. - 19-01-2025, 01:41:05Hocam ne usbisi düz sql de duruyor veriler.. Phpmyadminden normal eriştiğiniz databaseler işte.. tek fark içerisinde panel verilero var.ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2025, 01:44:26Bende onu diyorum işte adam USB içine bir exe yapıp SQL verisinide içine koyup o exe ile SQL okuyup offline kontrol yapan sistem kurup satmış avukat o bu şu kim talep ederse.cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2025, 02:17:54Ver savcılığa bir dilekçe detaylı yaz
bir kaybın olmaz
yalan beyanlarla huzurumuzu bozdu de
huzur ve sukunu bozmaktan ifade verir en azından