• 19-01-2025, 00:38:52
    #10
    yakınınızı arayıp borcunuz veya kişisel davalarınız hakkında bilgi veremezler. Yakınınızı arayamazlar. Kişisel verilerin ihlali maddesinden dava acabilirsiniz. Zaten siz dilekce verince otomatik olarak kamu davası da acılmaktadır. Cezası büyük. Kesinlikle ihmal etmeyin. Dava edin.
  • 19-01-2025, 00:42:27
    #11
    Bu hikaye arayan d0olandirici olabilir diye düşünüyorum.. arayan numara Suriyeli adına kayıtlı hat olma ihtimali yüksek..
  • 19-01-2025, 00:42:47
    #12
    benim unuttuğum ve hiç borç için aranmadığım bir bankanın avukatı ailemi aramış benim yerime, klasik haciz gelicez alıcaz hikayeleri işte
    sonra ben aradım yargıda çözelim dedim baya bildiğiniz kedi misali sessiz sessiz affıma sığındığını çok özürler dilediğini vsvs zırvaladı

    ben dava için uğraştım da ailem müsade etmedi başıma bişey gelir sanıp çekindiler hala kanıtlar çıktı halinde dolapta duruyor
    ne yaşadığınızı anlayabiliyorum ben sövmedim ama güzel yalvarmıştı

    hukuksuzluğu hukuk adamının yaptığı ülke de yaşıyoruz bu olay sadece benim başıma gelmiyor
    umarım her birinin meslekleri ellerinden alınır
  • 19-01-2025, 00:44:45
    #13
    Benzerini yaşamıştım. Borcum ile ilgili babama mesaj atmışlardı. Hukuk bürosunu arayıp veri başvuru formu istemiştim ve bu yüzden kendilerini kvkk'ya şikayet edeceğimi söylemiştim. 1 hafta boyunca veri başvuru formu iletmedikleri gibi sürekleri müdürleri arayıp duruyordu. En son 17k lık borcumu 5k ya kadar düştüler ve ne zaman istersem ödeyebileceğimi söylediler

    Fakat bu gibi durumlarda dediğim gibi önce ilgili hukuk bürosundan veri başvuru formu talep edip onlara göndermeniz ve onların buna cevap vermesi lazım. Bunu yapmadan kvkk tarafına şikayette bulunamıyorsunuz. Yasal süreç 30 gün bu süre içerisinde cevap vermeliler. Cevap vermedikleri takdirde yasal olan 30 gün sürenin bitiminde kvkk ya bildirebiliyorsunuz. Baya ağır maddi cezası var bu durumun.
  • 19-01-2025, 00:45:37
    #14
    Gidip şikayet edin, bakın görün neler oluyor korkudan sizleri kaç kere ararlar artık özür dilemek için. Veliniz dahil, bırakın veliyi, birlikte yattığınız eşiniz dahil aranamaz.
  • 19-01-2025, 01:32:50
    #15
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benzerini yaşamıştım. Borcum ile ilgili babama mesaj atmışlardı. Hukuk bürosunu arayıp veri başvuru formu istemiştim ve bu yüzden kendilerini kvkk'ya şikayet edeceğimi söylemiştim. 1 hafta boyunca veri başvuru formu iletmedikleri gibi sürekleri müdürleri arayıp duruyordu. En son 17k lık borcumu 5k ya kadar düştüler ve ne zaman istersem ödeyebileceğimi söylediler

    Fakat bu gibi durumlarda dediğim gibi önce ilgili hukuk bürosundan veri başvuru formu talep edip onlara göndermeniz ve onların buna cevap vermesi lazım. Bunu yapmadan kvkk tarafına şikayette bulunamıyorsunuz. Yasal süreç 30 gün bu süre içerisinde cevap vermeliler. Cevap vermedikleri takdirde yasal olan 30 gün sürenin bitiminde kvkk ya bildirebiliyorsunuz. Baya ağır maddi cezası var bu durumun.

    Güzel bilgi mesajım bulunsun.
  • 19-01-2025, 01:41:05
    #16
    ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panel belgeseli vardı geçen youtubeda videoyu anlatan kişiler birçok avukat bu panel verilerini usb içerisinde satın aldı gibi söylüyordu muhtemelen bu şekild erişiyor olabilirler.
    Hocam ne usbisi düz sql de duruyor veriler.. Phpmyadminden normal eriştiğiniz databaseler işte.. tek fark içerisinde panel verilero var.
  • 19-01-2025, 01:44:26
    #17
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne usbisi düz sql de duruyor veriler.. Phpmyadminden normal eriştiğiniz databaseler işte.. tek fark içerisinde panel verilero var.
    Bende onu diyorum işte adam USB içine bir exe yapıp SQL verisinide içine koyup o exe ile SQL okuyup offline kontrol yapan sistem kurup satmış avukat o bu şu kim talep ederse.
  • 19-01-2025, 02:17:54
    #18
    Ver savcılığa bir dilekçe detaylı yaz
    bir kaybın olmaz
    yalan beyanlarla huzurumuzu bozdu de
    huzur ve sukunu bozmaktan ifade verir en azından