MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benzerini yaşamıştım. Borcum ile ilgili babama mesaj atmışlardı. Hukuk bürosunu arayıp veri başvuru formu istemiştim ve bu yüzden kendilerini kvkk'ya şikayet edeceğimi söylemiştim. 1 hafta boyunca veri başvuru formu iletmedikleri gibi sürekleri müdürleri arayıp duruyordu. En son 17k lık borcumu 5k ya kadar düştüler ve ne zaman istersem ödeyebileceğimi söylediler

Fakat bu gibi durumlarda dediğim gibi önce ilgili hukuk bürosundan veri başvuru formu talep edip onlara göndermeniz ve onların buna cevap vermesi lazım. Bunu yapmadan kvkk tarafına şikayette bulunamıyorsunuz. Yasal süreç 30 gün bu süre içerisinde cevap vermeliler. Cevap vermedikleri takdirde yasal olan 30 gün sürenin bitiminde kvkk ya bildirebiliyorsunuz. Baya ağır maddi cezası var bu durumun.

Güzel bilgi mesajım bulunsun.