benim unuttuğum ve hiç borç için aranmadığım bir bankanın avukatı ailemi aramış benim yerime, klasik haciz gelicez alıcaz hikayeleri işte
sonra ben aradım yargıda çözelim dedim baya bildiğiniz kedi misali sessiz sessiz affıma sığındığını çok özürler dilediğini vsvs zırvaladı

ben dava için uğraştım da ailem müsade etmedi başıma bişey gelir sanıp çekindiler hala kanıtlar çıktı halinde dolapta duruyor
ne yaşadığınızı anlayabiliyorum ben sövmedim ama güzel yalvarmıştı

hukuksuzluğu hukuk adamının yaptığı ülke de yaşıyoruz bu olay sadece benim başıma gelmiyor
umarım her birinin meslekleri ellerinden alınır